Totul în stoc Expediem produsele imediat
Transport gratuit Pentru comenzi de peste 299,00 lei
Cumpărături fără risc Schimbare gratuită a produselor
Returnarea produselor Posibilitate de returnare în 30 de zile

Reclamarea produselor

Produsele au fost deteriorate în timpul transportului?
Produsele pe care vi le-am livrat prezintă vreun defect?
În acest caz, aveţi dreptul să le reclamaţi.

Pentru a vă facilita întregul proces de reclamare, am pregătit pentru dvs. un formular de reclamaţie special. Este suficient să descărcaţi acest formular în PC-ul dvs., să îl completaţi, să îl imprimaţi şi să îl trimiteţi la noi împreună cu produsele reclamate. În decursul soluţionării reclamaţiei dvs. vom acţiona maxim de atent şi, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice vă vom informa despre rezultatul reclamaţiei.

Procedeul de depunere a unei reclamaţii

  1. Urmaţi acest link. Aici puteţi descărca în PC formularul de reclamaţie special.
  2. Deschideţi formularul şi completaţi-l în PC sau imprimaţi-l şi completați-l de mână.
  3. Semnaţi olograf formularul.
  4. Introduceţi formularul completat şi semnat în coletul care va conţine produsele reclamate. Împachetaţi coletul astfel încât ambalajul să protejeze suficient produsele reclamate în timpul transportului.
  5. Trimiteţi coletul ambalat pe adresa:
    Packeta Romania SRL
    90059813
    Strada Virginia Nr. 4
    077096 Dragomirești-Deal
    Ilfov
    CTPark A1 Km1

Evaluarea şi procesarea reclamaţiei

Imediat după ce am primit de la dvs. produsele reclamate, vom evalua profesional reclamaţia dvs. şi vom stabilit procedura ulterioară. Legitimitatea sau nelegitimitatea reclamaţiei dvs. va fi analizată de către noi, ca vânzător. În cazul în care se decide că reclamaţia dvs. este legitimă, vă vom înlocui produsul reclamat cu unul nou sau vă returnăm preţul de achiziţie. Acest lucru se va întâmpla imediat după evaluarea reclamaţiei. Suma de bani vă va fi returnată în cont prin virament, în 14 zile de la soluţionarea reclamaţie. Dacă reclamaţia este legitimă, dobândiţi dreptul la returnarea costurilor aferente reclamaţiei (taxe poştale), într-o valoare rezonabilă.

Mai multe informaţii se găsesc în Termeni şi condiţii, disponibile aici.

În cazul în care aveţi o nelămurire, nu ezitaţi să apelaţi la noi pe e-mail: salut@fashionkings.ro